maanantai 15. heinäkuuta 2013

Päivä nro. 1: Lauttasaaren ranta ja sen tärkeys




Päivä yksi pulkassa, tavaroiden vientiä ja juoksemista ympäri Helsinkiä ja nyt oon tässä koneen ääressä, kodin pienessä keittiössä näpyttelemässä läppäriä ja samalla pohtien miten tästä sais jotenki järkevän kokonaisuuden.

Meri ja yleensä vesi on mulle tärkee elementti elämässä. Se luo itelle sitä jonkunsortin rauhaa ja rakkautta; ajatusten poislaittamista. Tänään tehtiin matka mun pitkäaikaiselle asuinpaikalle nimittäin Lauttasaaren rannalle, moni ei usko mutta toi meri ja ranta on mulle ehkä maailman tutuin paikka. Se on sitä mitä mä rakastan tässä elämässä. Ilot ja surut on tullu jaettua tuola paikassa; yksin tai jonkun kanssa. Päivä oli tuulinen ja oli hauska istuskella sielä pehmeessä hiekassa ja kattoa vaan muita ihmisiä ja hakea siitä jotain inspiraatioita. Nyt taas muistan miks elämä on oikeesti niin siistä ja tätä tulee rakastaa!  Nyt parvekkeelle kattomaan auringonlaskua.<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti